Laat weten wat je van Wooning vindt met een review
Terug
Sluiten

Ervaringen van klanten

Wij zijn pas tevreden wanneer jij het bent

De aankoop van een nieuwe badkamer of keuken is iets wat je niet vaak ervaart, daarom is het prettig om de ervaringen van andee klanten van Wooning te lezen. Op deze pagina vind je een ovezicht van alle ervaringen en/of reviews van Wooning klanten. Wij zijn ook benieuwed naar jouw ervaringen met Wooning.

Ervaringen van klanten

Wij houden u graag tevreden!

8
Op basis van 715 klantenervaringen

De aankoop van een nieuwe keuken of badkamer is iets wat u niet vaak ervaart daarom is het prettig om de ervaringen van andere klanten van Wooning te lezen. Op deze pagina vindt u een overzicht van alle ervaringen en/of reviews van Wooning.
Wij zijn ook benieuwd naar uw ervaring met Wooning.

 

Vochtproblemen binnenkant front…

1 Reactie(s)

Vochtproblemen binnenkant front vaatwasser. Deze valt volgens Wooning niet onder de garantie. De reden volgens Wooning is dat dit gekomen is bij het openen van de vaatwasser. Met andere woorden je mag de vaatwasser niet gebruiken want anders kunnen er vochtproblemen ontstaan. Dit is geen grap, maar een serieus antwoordt van Wooning.

Geplaatst op 29 juni 2020

Beste Wim,

Spijtig om te vernemen dat u niet tevreden bent over ons. Dit is zeker nooit onze bedoeling geweest.
Uw melding is gisteren nogmaals met uw partner besproken. Helaas kunnen wij niet anders berichten dan dat wij het ingenomen standpunt blijven handhaven.

Met vriendelijke groet,

Thea Pietersen - Wooning Keukens en Badkamers

 

Zeer slechte ervaring tot nu toe.

Zeer slechte ervaring tot nu toe.
Onze verbouwing staat letterlijk stil omdat Wooning Bergenshoek niet of zeer slecht bereikbaar is als je eenmaal getekend hebt.
De Bedrijfsleider mailt niet terug en van service is er voorlopig geen sprake. Hopelijk gaat onze verbouwing nog door en kunnen we tot een oplossing komen. Mijn vrouw is hier letterlijk kapot van dat dit kan, dat een leuke periode van badkamer uitzoeken en ons huis opknappen kan veranderen in een nachtmerrie.

Geplaatst op 29 juni 2020
 

Prima begeleiding en service

1 Reactie(s)

Wij hebben de materialen voor een badkamer en toilet gekocht in filiaal Naaldwijk. Wij zijn uiterst tevreden over de begeleiding en het meedenken door Jeroen. Hij kwam met goede ideeën en oplossingen. Alle afspraken zijn perfect nagekomen en wij genieten elke dag van onze badkamer!

Geplaatst op 28 juni 2020

Beste meneer/mevrouw vd Valk,

Zoals u van Wooning Keukens en Badkamers kan en mag verwachten! Dank u voor het delen van uw positieve ervaring.

Met vriendelijke groet,

Inge van Heusden - Wooning Keukens en Badkamers

 

Lamp in spiegel werkt niet meer

1 Reactie(s)

Lamp in spiegel werkt niet meer. Hiervoor zou ik bij Wooning een onderdeel moeten aanschaffen, wat geen garantie geeft dat de lamp het weer gaat doen of ik moet zelf een electricien inschakelen..??

Geplaatst op 27 juni 2020

Beste mevrouw van der Hoek,

Dank u wel voor uw beoordeling.
Wat vervelend dat de verlichting in de lamp defect is. Graag zou ik even met u meekijken. Ben u in de gelegenheid een bericht te sturen met uw (order)gegevens?

Met vriendelijke groet,

Nicole Kolster - Wooning Keukens en Badkamers

 

Geweldige adviezen

1 Reactie(s)

In het verleden kochten we al eerder een keuken, badkamer en toiletten bij Wooning en waren zeer tevreden. Vorig jaar kochten wij een nieuwe badkamer en nu een keuken. Wij zijn voor de keuken uitstekend geadviseerd door Nigel Verschoor die met veel suggesties en oplossingen kwam. Ook de follow-up van de montage en servicedienst was prima.

Geplaatst op 26 juni 2020

Beste meneer Brouwer,

Dank u voor het vertrouwen dat u wederom heeft gesteld in Wooning Keukens en Badkamers! Wij wensen u heel veel kook plezier toe in uw nieuwe keuken.

Met vriendelijke groet,

Inge van Heusden - Wooning Keukens en Badkamers

 

Slechte service en een dreigement?

1 Reactie(s)

Drie maanden al zonder afwasmachine , (in de garantie) wooning geeft whirlpool de schuld, whirlpool geeft wooning de schuld. Als ik dan uit wanhoop tegen de “dame” aan de telefoon zeg. Dat ik er werk van ga maken en dit ook openbaar ga doen. Krijg ik als antwoord “ dan gaat het nog langer duren” hoe durfen jullie je klanten zo te behandelen En dan alles op Corona gooien. Nee Wooning jullie zorgen niet voor een oplossing. Bah

Geplaatst op 26 juni 2020

Beste meneer/mevrouw Tintel,

Wat vervelend dat u problemen heeft met uw vaatwasser. Graag gaan wij dit intern bespreken en nemen hier graag persoonlijk contact over met u op.

Met vriendelijke groet,

Inge van Heusden - Wooning Keukens en Badkamers

 

Slechte service na aflevering

1 Reactie(s)

Wij hebben bij de vestiging in Rotterdam een badkamer gekocht. We zijn op een goede manier geholpen en samen hebben we een badkamer uitgezocht die voldeed aan onze wensen. Ook de levering ging naar wens. Goede service door de medewerkers die de materialen kwamen afleveren. Tijdens de bouw van onze badkamer liepen we echter tegen een paar zaken aan. Het waren vijf punten, waarbij o.a. Een tekort aan tegels en een lekkage van de smartcontrole ( twee dagen nadat deze was geïnstalleerd). Wij hebben dit gemeld bij de vestiging. Dat bleef daar even liggen omdat de verkoper naar een andere locatie was vertrokken. Uiteindelijk zijn de klachten ter afhandeling naar de klantenservice doorgezet. Na een paar dagen werden wij gebeld. We hebben uitgelegd wat er precies aan de hand was. De dame aan de lijn gaf aan dat ze e.e.a. Zou uitzoeken en dan weer contact met ons zou opnemen. We hebben op 5 juni contact gehad en het is nu 24 juni en helaas is er nog geen contact gezocht. Ook na een rappel onzerzijds is dat niet gelukt. Wij hebben extra kosten moeten maken en natuurlijk willen we het daar over hebben en een redelijke oplossing daarvoor zien te vinden. Helaas lijkt dat niet in de service te zitten. Ik lees veel reviews en ik kan me dan ook niet aan de indruk onttrekken dat na de verkoop, aflevering en betaling de klantenbinding voorbij is.

Inmiddels heb ik zojuist contact gehad met de klantenservice. ten aanzien van de tegels moet ik nog even wachten. Er is een miscommunicatie en ik zal teruggebeld worden door het filiaal. Ten aanzien van de lekkage van de smartcontrole was het antwoord heel duidelijk. “ Grohe is niet in de gelegenheid gesteld om het probleem te bekijken dus we kunnen helaas niets voor u betekenen”. Nu ben ik van mening dat Wooning al is het uit coulance iets zou kunnen doen, maar ze verschuilen zich achter Grohe. Jammer. Hierbij wordt voorbijgegaan aan de deskundigheid van de installateur, het feit dat er een lekkage is die direct verholpen moet worden en een bericht op de site van Grohe waarin wordt aangegeven aan particulieren dat i.v.m. Corona pas na 1 juli de normale dienstregeling weer van toepassing is en dat tot die tijd alleen hoge urgente zaken behandeld zullen worden. Ik schatte in dit geval in dat er van hoge urgentie geen sprake was omdat de installateur het binnen een paar uur kon verhelpen. Blijft dus bij een teleurstellende ervaring waar ik niet de smaak kan wegpoetsen dat er vanuit Wooning geen wil is om de klant tegemoet te komen.

Geplaatst op 24 juni 2020

Beste Aad,

Uiteraard is het zeker onze bedoeling om zaken zo snel mogelijk op te lossen en u hierover op de hoogte te brengen. U geeft aan niet teruggbeld te worden en ik zou graag voor u nakijken of ik u hierin kan helpen. Kunt u alstublieft uw ordenummer en telefoonnummer doorgeven in het privébericht dat ik nog apart aan u toestuur? Alvast bedankt hiervoor.

Met vriendelijke groet,

Twan Huberts - Wooning Keukens en Badkamers
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Beste Aad,

Zojuist heb ik via mijn collega van de klantenservice vernomen dat er contact met u is geweest om bovenstaande punten te bespreken en dat het voor beide partijen tot een oplossing is gekomen.

Mijn collega heeft u gevaagd om haar via mail te voorzien van meer informatie. Zodra zij uw mail heeft ontvangen gaat zij uiteraard weer contact met u opnemen.

Met vriendelijke groet,

Thea Pietersen - Wooning Keukens en Badkamers

 

afhandeling montage keuken

1 Reactie(s)

Verkoop perfect verkoper goed mee gedacht en alles uitgetekend
Afspraken monteren waardeloos voor dat de keuken klaar was.
5 dagen verder in de rotzooi
Keuken wel goed gemonteerd.Geen monteurs van Wooning maar
van Mandemakers.

Geplaatst op 19 juni 2020

Beste heer / mevrouw Van Dorp,

Dank u wel voor het geven van uw beoordeling en de complimenten die u geeft.
Uiteraard gaan wij uw feedback over de montage intern doornemen en kijken wat de reden is dat dit 5 dagen duurde.

Met vriendelijke groet,

Thea Pietersen - Wooning Keukens en Badkamers

 

Niet passend toilet

1 Reactie(s)

Na een bericht op 6 juni waarop gereageerd is dat men een oplossing zou zoeken hebben wij nog steeds geen inhoudelijke reactie gekregen.

Inmiddels is ook een mismatch tussen wc pot, bril, knop en reservoir naar voren gekomen. Als de toiletbril omhoog staat dan raakt deze de drukknop.”; kortom het past niet. Toen wij dit wilden bespreken met de service-afdeling, werden wij ronduit onbeleefd te woord gestaan. Zij wilden dit niet met ons (als betalende klant) bespreken.

Geplaatst op 17 juni 2020

Beste heer / mevrouw Van Vliet,

Spijtig om te vernemen dat u nog geen concreet antwoord heeft gekregen. Uiteraard is dat wel de bedoeling.

Bovenstaande melding is doorgestuurd naar mijn collega van afdeling montage met de vraag om u hier verder mee te helpen

Met vriendelijke groet,

Thea Pietersen - Wooning Keukens en Badkamers

 

Na een handtekening voor duizenden euro's...

1 Reactie(s)

Wederom slechte review, bij het bevestigen van onze toiletbril ging er een onderdeel stuk. Eerste ingeving was te bellen met de zaak waar we de hele badkamer hebben aangeschaft. Dus bellen met Wooning Vlaardingen. Helaas kregen we een ongelooflijk arrogant antwoord van de bedrijfsleider die niets voor ons kon doen, punt. Na het uitgeven van behoorlijk wat duizenden euro's kon deze bedrijfsleider ons dus niet normaal vertellen dat we het beste met het klantenservice konden bellen. Daar uiteraard zelf achter gekomen, bel je met de klantenservice met de vraag of er een nieuw bevestigingssetje kan worden geleverd, kan dit uiteraard alleen tegen volle betaling. Tja, klantenservice, ik vraag me af waar de service is. Het is gewoon ordinaire verkoop. Erg teleurstellend! Bij de Hornbach en de Ikea krijg je meer service. Dus koop a.u.b. niet uw spullen bij Wooning. Het bespaart heel veel geld als je zelf je producten online koopt, service kennen ze toch niet, dus waarom dan Wooning spekken.
Conclusie een dikke vette 1 voor Wooning bedrijfsleider Vlaardingen en de klantenservice.
Oh ja, nog een opmerking, bij een eerder beklag die ik hier had gedaan werd er een standaard reactie onder geplaatst. Allereerst word ik met heer aangesproken, waar ze in hun bestellingen heus kunnen zien dat ik een dame ben. Vervolgens claimen ze mijn review intern door te sturen om te kijken wat ze voor ons kunnen betekenen. Nou beste mensen, we zijn ruim 10 weken verder en heb er dus nog niets van vernomen. Dus of er met klachten iets gedaan word? Ik vraag het me af.
Mijn reviews schrijf ik dus voornamelijk om andere mensen te behoeden met Wooning zaken te gaan doen. Zoek a.u.b. een betere zaak.

Geplaatst op 12 juni 2020

Beste mevrouw Erhan,

Spijtig om te vernemen dat er tijdens montage van uw badkamer de bevestiging van de toiletzitting kapot is gegaan. Uw bericht is besproken met onze klantenservice en zij hebben vorige week een nieuwe bevestigingsset naar u opgestuurd.

Met vriendelijke groet,

Thea Pietersen - Wooning Keukens en Badkamers

Maak van je huis een Wooning

Bij Wooning slaag je altijd voor je keuken of badkamer, want met ruim 55 jaar ervaring is Wooning dé keuken- en badkamerspecialist van Rotterdam en omstreken. We bieden een ruime keuze voor ieder budget én smaak. Ben je nieuwsgierig geworden naar de producten van Wooning? Kom dan langs in één van onze zes vestigingen in de regio Rotterdam. De Wooning-specialisten blinken uit in kennis en kunde en hebben oog voor detail. Nergens word je zo persoonlijk geholpen.