Laat weten wat je van Wooning vindt met een review
Terug
Sluiten

Ervaringen van klanten

Wij zijn pas tevreden wanneer jij het bent

De aankoop van een nieuwe badkamer of keuken is iets wat je niet vaak ervaart, daarom is het prettig om de ervaringen van andee klanten van Wooning te lezen. Op deze pagina vind je een ovezicht van alle ervaringen en/of reviews van Wooning klanten. Wij zijn ook benieuwed naar jouw ervaringen met Wooning.

Ervaringen van klanten

Wij houden u graag tevreden!

7.8
Op basis van 682 klantenervaringen

De aankoop van een nieuwe keuken of badkamer is iets wat u niet vaak ervaart daarom is het prettig om de ervaringen van andere klanten van Wooning te lezen. Op deze pagina vindt u een overzicht van alle ervaringen en/of reviews van Wooning.
Wij zijn ook benieuwd naar uw ervaring met Wooning.

 

Wat zijn wij ontzettend goed geholpen…

1 Reactie(s)

Wat zijn wij ontzettend goed geholpen bij woning keukens in bergschenhoek.
Vakkundig advies, eigentijdse ideeën
Alles duidelijk en met zorg behandeld.
Was heel fijn om daar een keuken uit te zoeken. Er is veel tijd en energie ingestoken door de zeer behulpzame verkoopster. Van ons krijgt woning en de verkoopster een dikke pluim.(10).

Geplaatst op 08 oktober 2019

Beste heer / mevrouw De Bruijn,

Hartelijk dan voor het plaatsen van deze mooie 5 sterren beoordeling. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over ons. Graag wil ik u alvast heel veel kookplezier wensen in uw nieuwe keuken.

Met vriendelijke groet,

Thea Pietersen - Wooning Keukens en Badkamers

 

Slechtste ervaring ooit.

1 Reactie(s)

Vanmiddag hadden wij een afspraak in Den Haag voor een badkamer. De dame die ons hielp gaf ons zeker niet het "warme wooning welkomstgevoel". We hebben ons een half uur moeten verantwoorden omdat we een offerte wilden. Die werd alleen opgesteld als we vooraf aangaven met Wooning in zee te gaan. Alsof het niet de normaalste zaak van de wereld is dat je bij meerdere partijen je licht op steekt voor een verbouwing die gerust tussen de 10.000-20.000 euro kost. Wij hadden totaal andere verwachtingen van dit gesprek, ook omdat de website suggereert dat je nergens zo persoonlijk wordt geholpen. Er was geen sprake dat onze wensen werden besproken of dat er een 3D tekening werd gemaakt. Nee, een offerte gesprek zou 3-4 uur duren en daar had de dame geen tijd voor op een commerciële koopzondag zoals ze zei. We moesten maar een afspraak door de week maken. Je kon een kanonskogel afschieten zo leeg was het in de winkel. Dit verbaasde ons achteraf niet, want blijkbaar willen ze geen klanten. We herkennen ons volledig in de review van dhr. van Nieuwamerongen. Misschien was het wel dezelfde dame waar we mee gesproken hebben. Hoe ontmoedig ik mijn klanten zodat ze kwaad weglopen.... Kortom na zo'n slechte eerste indruk wil je sowieso geen zaken doen met Wooning.

Geplaatst op 29 september 2019

Beste mevrouw,

Ik schrik heel erg van uw bericht daar dit absoluut niet is waar wij bij Wooning Keukens en Badkamers voor staan. Service staat bij ons hoog in het vaandel en onze klanten staan centraal. Wij gaan dit zeker intern bespreken, dank u voor uw bericht. Graag zouden we deze review persoonlijk met u bespreken, indien gewenst ontvangen we graag uw tel.nmr via mail, u kunt hiervoor mailen naar webcare@wooning.nl

Met vriendelijke groet,

Inge van Heusden - Wooning Keukens en Badkamers

 

5 sterren voor wooning Rotterdam-zuid

1 Reactie(s)

5 sterren voor wooning Rotterdam-zuid. Top geholpen met de keuken, badkamer en tegelvloer door Richard en Hans. Het eindresultaat is geweldig geworden! Natuurlijk zijn er bij zulke grote bestellingen dingetjes die kapot zijn of ontbreken maar altijd werdt er direct actie ondernomen en zonder enkel probleem nieuw geleverd!

Bedankt voor alles!

Geplaatst op 12 september 2019

Beste meneer/mevrouw Stolk,

Dank u wel voor de mooie woorden en beschrijving van uw ervaringen met ons, daar zijn we blij mee! Hartelijk bedankt hiervoor en geniet van uw nieuwe aankopen.

Met vriendelijke groet,

Twan Huberts - Wooning Keukens en Badkamers

 

Ja wel 2 sterren want mijn gesprek met…

1 Reactie(s)

Ja wel 2 sterren want mijn gesprek met de verkoper in Wooning Naaldwijk was prettig en daarom ook een mooie Novellini Douchecabine beteld op 29 april 2019 met afleverweek 34!
20 mei tech.tekening doorgestuurd naar monteur Wooning.
31 juli verandering montage naar week 36
31 augustus dat ik daarmee niet akkord ga.
15 augustus hele bedrag betaald aan Wooning.
19 augustus bezorging douchecabine,monteur komt pas half 3!
20 aug monteur komt niet , belt om 2 uur af.
23 aug. monteur komt pas 10 voor 10 en inmiddels Wooning gebeld Mevr. van Gorp.Monteur gaat 4 uur weg en zal 26 aug af maken
26 augustus Monteur is afspraak "vergeten".
27 aug komt monteur om half 5 om te kitten en en lampje aansluiten!!
Ik vraag aan mevr. van Gorp om andere monteur want douche lekt.
Dat kan dus niet zegt zei.Wel gewoon douchen en dweilen.
Ik zou teruggebeld worden, nooit gebeurd.
Monteur belt week later dat hij vrijdag komt voor lekkage maar dat wil ik niet meer. KLAAR met Wooning!!!
Daar betaal ik dan €900,00 montagekosten voor. Schandalig!
ps ik heb Novellini hier ook van op de hoogte gebracht.
M. van der Heijden.

Geplaatst op 12 september 2019

Beste meneer/mevrouw Van Der Heijden,

Ik kan me voorstellen dat u niet tevreden bent over het verloop van de levering en montage van uw douchecabine. Graag gaan wij dit intern in behandeling nemen en zullen zo snel mogelijk persoonlijk contact met u opnemen.

Met vriendelijke groet,

Inge van Heusden - Wooning Keukens en Badkamers
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
23-9-2019

Beste meneer/mevrouw Van Der Heijden,

Inmiddels hebben we u telefonisch kunnen spreken en uw klacht besproken.

Met vriendelijke groet,

Inge van Heusden - Wooning Keukens en Badkamers

 

Top service van Marijn

1 Reactie(s)

Wij hebben een hele goede ervaring met Wooning. Voor onze nieuwbouwwoning hebben wij hier onze keuken gekocht. Al die tijd zijn wij geholpen door Marijn. Wat een TOPPER!

Hij nam alle tijd, heeft verschillende ontwerpen gemaakt, dacht goed mee en had heel praktische tips over dingen waar wij zelf niet over na hadden gedacht. We voelden ons direct op ons gemak.

Hij heeft het hele traject opgevolgd en ook vlak voor en na de oplevering contact gezocht om de vragen of alles naar wens is verlopen. Die betrokkenheid was heel prettig en gaf ons veel vertrouwen in een goede uitkomst.

Met de oplevering en het plaatsen is alles goed verlopen.

Kortom, supertevreden over Marijn/Wooning en heel blij met onze keuken!

Geplaatst op 30 augustus 2019

Beste meneer / mevrouw Stadhouders,

Wanneer u tevreden bent, zijn wij van Wooning Keukens en Badkamers dat ook!
Dank u wel voor deze 5 sterren beoordeling. Ik ga uw mooie woorden intern overbrengen.
Veel plezier met uw nieuwe keuken!

Met vriendelijke groet,

Nicole Kolster - Wooning Keukens en Badkamers

 

Wij hebben een hele goede ervaring met…

1 Reactie(s)

Wij hebben een hele goede ervaring met Wooning keukens en dan met name met Wilco van de vestiging in Naaldwijk.

In het eerste gesprek wat we hebben gehad met Wilco waren we eigenlijk al over de streep terwijl we alleen even binnen liepen om ideeën op te doen.

We werden zeer vriendelijk ontvangen door de dame die de balie bemande.
Er was nog geen verkoper beschikbaar ivm de drukte op dat moment in de winkel.
We kregen wat te drinken met een versnapering en hebben op het gemak rondgelopen en intussen wat keukens bekeken.
Even later kwam Wilco naar ons toe om te kijken wat hij voor ons kon betekenen, hierop vertelden we dat we een huis gekocht hadden en we eigenlijk alleen kwamen kijken om een idee op te doen.
Dit was natuurlijk geen probleem, Wilco nam alle tijd en moeite om onze vragen te beantwoorden zelfs maakte hij een tekening met een grove opzet en een globale prijs op basis van zijn inschattingen.

Dit was voor ons echt een hele goede informatieve eerste komst.
Eigenlijk dezelfde avond nog hebben we via email contact gezocht om een vervolg gesprek te plannen om er dieper op in te gaan.
Ook dit gesprek verliep heel goed en soepel, onder voorbehoud van definitieve toezegging voor de koop van ons huis de keuken besteld.

Nadat we getekend hadden voor ons huis alles definitief gemaakt met Wooning (Wilco).

Op de afgesproken termijn en lever data werd de keuken keurig geleverd.
De dag erna vond de montage plaats dit verliep allemaal netjes en op tijd, helaas bleek bij de montage dat de fabriek de schouwkap in een verkeerde kleur had geleverd.
Dit was helaas wel een kleine domper op het hele verhaal, dit werd door zowel de monteur als Wilco direct opgepakt, helaas moest de schouwkap opnieuw besteld worden en dit ging wel de nodige tijd kosten, dit kan gebeuren dachten wij leuk is anders want je ziet het liever in 1x goed gebeuren.

De keuken stond en was eigenlijk precies zoals afgesproken op de schouwkap na dan.
Op advies van de monteur mocht de dag erna de keuken schoongemaakt worden, zo gezegd zo gedaan.
Met schoonmaken kwamen we helaas tot de ontdekking dat de groenteladen er niet uit konden.
Oeps, de monteur had iets afgeweken van de bouwtekening en de keuken stond 7 cm teveel naar rechts.

Hierop contact gezocht met Wilco en gesproken over mogelijke oplossingen, helaas was er maar 1 oplossing en dat was de keuken eruit en opnieuw plaatsen.

Na overleg met de monteur bleek hij een heel drukke planning te hebben, hij ging nadenken over een oplossing, hierop kwam hij met het idee dit op 2e paasdag te doen.

Dit vonden wij prima aangezien we toch volop in de verbouwing zaten en toch bezig waren met klussen.
Op 2e paasdag stonden ze keurig voor de deur en zonder slag of stoot werd de keuken eruit gehaald en verplaatst.
Ook dit ging wederom goed en werd het keurig opgeleverd.
Helaas bleek er wel een lekkage te zijn ontstaan in de gootsteen kast die pas op werd gemerkt nadat de keukenkast al redelijk bol werd van het opgezogen vocht.

Nadat we dit gemeld en verteld hadden bij Wilco werd er zonder controle of overleg van enig bewijs een nieuwe gootsteenkast besteld.
Een aantal weken later werden we gebeld dat alles binnen was en dat er aan afspraak kon plaats vinden om de keuken compleet af te maken.
Dit was vrij snel geregeld op deze afspraak kwamen er 2 man om de schouwkap te plaatsen en het gootsteen kastje te vervangen
Later op de dag werden dit zelfs 3 man, alles werd keurig geregeld en opgeruimd, de keuken was af en volledig naar onze zin.

Dit hebben wij natuurlijk ook aan Wilco laten weten.


Al met al, het ging helaas niet in ene keer goed maar het uiteindelijke resultaat mag er zeker zijn!

Wilco hartelijk dank een evt volgende keuken of misschien badkamer dan komen we zeker weer langs om te kijken of en wat je voor ons kan betekenen.


Mvg Johan en Nathalie

Geplaatst op 16 augustus 2019

Beste heer Steiger,

Wat een ontzettend mooie review heeft u geschreven. Dank u wel voor de moeite die u hiervoor heeft genomen. Fijn om te horen dat u, ondanks dat de gehele keuken opnieuw geplaatst is, ons toch 5 sterren toekent. Tevens zijn wij heel blij om te horen dat u zo veel vertrouwen in ons had dat het allemaal goed zou komen waarvoor nogmaals onze dank. Uw complimenten geef ik ook zeker door aan mijn collega Wilco. Hij zal dit enorm op prijs stellen.

Ondanks dat het even geduurd heeft hoop ik dat u heel veel kookplezier gaat beleven in uw nieuwe keuken.

Met vriendelijke groet,

Thea Pietersen - Wooning Keukens en Badkamers

Slechter dan slecht...

1 Reactie(s)

Slechter dan slecht.... jammer dat je min 1 ster moet geven, want eigenlijk is dit bedrijf als geen ster waard.
Gisteren had ik een afspraak bij Wooning Rotterdam om te praten over een nieuwe keuken. De medewerker maakte een kopie van de tekeningen en we praten nog even over een medewerker van wooning en haar vader die ik ken uit de tijd dat dit filiaal naast de Kuip stond. Nog niets aan de hand. Het volgende moment was bizar. Ik wilde beginnen met vertellen wat wij in gedachte hadden qua opstelling. Daarbij begon in met een zitbank bij het raam. Dat had ik beter niet kunnen doen. ( of misschien achteraf beter zo). De medewerker was zichtbaar geïrriteerd en melde dat zij geen banken maken. Dat kan natuurlijk, maar ik vroeg dat als ik dat wel zou willen er wellicht dit gedeelte uitbesteed zou kunnen worden. De medewerker bleef herhalen dat zij geen meubelen maken. Ik stelde voor dat ik dan zelf op zoek zou kunnen om dit te realiseren en nu dan verder over het keukengedeelte te praten. Ook nu bleef de medewerker weer in herhaling vallen over de zitbank, zodanig dat ik vroeg om de bank even te laten rusten en aangaf dat ik verder over de keuken wilde praten. Daarna begon hij weer over dat ze geen meubelen maken. Dit werd echt gênant en gaf aan dat dit gesprek wel een vreemde wending had gekregen en vroeg nogmaals om de zitbank even te parkeren. De medewerker was duidelijk geïrriteerd door mijn opmerking en stelde de vraag terug; of ik wel verder wilde praten. Ik zij ja, waarna deze vraag mij nog drie keer werd gesteld. Waarom weet ik niet, maar ik gaf weer aan dat ik het graag over het kopen van een keuken wilde hebben. Wederom stelde ik de vraag of dat mogelijk was, en ja de verkoper bleef herhalen dat ze geen meubelen maken en of ik wel verder wilde praten. Het leek er sterk op dat hij graag uit mijn mond wilde horen dat ik niet verder wilde praten. Wel je hebt je zin gekregen, dit gesprek was zo bizar, ik stop ermee en geef de geplande 35k liever aan een gezellige keukenboer die mee kan denken.

Geplaatst op 15 augustus 2019

Beste meneer Brökling,

Ik schrik een beetje van uw ervaring in ons filiaal in Rotterdam. Mijn excuses hiervoor, dit is niet wat u van Wooning mag verwachten. Ik heb uw beoordeling doorgestuurd naar de Vestigingsmanager van Wooning Rotterdam. Ik heb verder geen klantgegevens van u, maar mocht u nog met ons in contact willen komen dan kunt u uw e-mail of telefoonnummer achter laten.

Met vriendelijke groet,

Stephan Spanjer - Wooning
------------------------------------------------------------------------
16-8-2019
Beste meneer Brökling,

Ik heb begrepen dat er contact is geweest tussen u en een collega van ons filiaal in Rotterdam. Mijn collega heeft het met u uitgepraat en uitgenodigd om nogmaals langs te komen. Hij zal u dan persoonlijk helpen om te kijken naar de mogelijkheden.

Met vriendelijke groet,

Stephan Spanjer - Wooning Keukens en Badkamers

 

Niets kopen / bespaar je hoop ellende

1 Reactie(s)

Dames en Heren,

Normaal ben ik geen persoon die achter elke bedrijf een probleem zoekt.
En ik weet dat waar mensen werken fouten worden gemaakt, maar ooit nog iets Wooning bestellen dat nooit meer.
Het is hier echt een puinhoop, ik zou hier niets bestellen en ook niemand aanbevelen om hier iets te kopen. Vooral omdat je juist naar dit soort winkels gaat om je te ontzorgen.
Bij Wooning worden je zorgen nog erger.

Het verhaal

Wij kopen in 2017 ergens een badkamer en vloer bij elkaar ongeveer 12K. Je zou wel beetje service verwachten maar niets is minder waar.

De uitlevering van alle spullen wordt bevestigt door het filiaal den haag in week 29 -2019. ( mail )
Dus de aannemer geregeld.
Ik betaal in week 28 alle bedragen zodat alles de volgende week geleverd kan worden.

Die maandag van week 29. 15-07-2019 bel ik naar het hoofdkantoor met de vraag waar mij badkamer spullen blijven.
W:Ja meneer , de badkamer uitlevering staat in week 34 gepland. De spullen zijn ook niet compleet dus je moet gewoon wachten.
K: Maar ik heb hier zwart op wit staan dat alles deze week geleverd wordt.
W: Ja neem contact op met het filiaal.

Nou ik weer bellen met Wooning Den Haag, waar me spullen blijven. Toen ik het mailtje aantoonde waarop stond met hun bevestiging kwam er pas actie.
Inmiddels is de aannemer aan wachten op de spullen. En zijn we weer paar dagen kwijt.

Lang verhaal kort, na veel gebel en geregel komen alle onderdelen in delen binnen.
Hier zit niemand op te wachten. Vrij nemen van werk spullen in ontvangst nemen.

Je raad het al tijdens het installeren ontbreekt er weer een onderdeel. Weer bellen.
Deze wordt weer nageleverd.
Een hoop ellende , inbouwdagen verloren. Gelukkig was mijn aannemer geduldig.

Als je de medewerkers spreek aan de telefoon, doen ze net of het de normaalste zaak is dat er dingen fout gaan.

Momenteel zijn we nog bezig, maar alles lijkt nu eindelijk compleet te gaan worden.

Dus mensen nogmaals , het is echt een puinhoop bij Wooning. Ik zou hier nooit meer wat kopen.
Een gewaarschuwd mens telt voor 2
Groeten

Geplaatst op 31 juli 2019

Beste meneer,

Het spijt mij om te moeten lezen dat u zo'n negatieve ervaring heeft gehad met ons, dit is zeker niet de bedoeling. Ik heb uw bericht doorgestuurd naar mijn collega en zij zullen spoedig contact met u opnemen.

Met vriendelijke groet,

Stephan Spanjer - Wooning

-----------------------------------------------
Beste meneer,

Zojuist heb ik van mijn collega's begrepen dat ze contact hebben gehad met u en dat het uitgepraat is. Daar ben ik blij om!

Met vriendelijke groet,

Stephan Spanjer - Wooning

 

We zijn heel tevreden met de keuken de…

1 Reactie(s)

We zijn heel tevreden met de keuken de aflevering, je word heel goed geholpen met het uitzoeken van de perfecte keuken.
Personeel is vriendelijk en niets is te veel.

Geplaatst op 13 juli 2019

Beste meneer / mevrouw Alsemgeest,

Wat een mooie beoordeling voor Wooning Keukens en Badkamers.
Fijn dat alles naar wens is verlopen. Ik wens u veel kookplezier toe in uw nieuwe keuken.

Met vriendelijke groet,

Nicole Kolster - Wooning Keukens en Badkamers

oneervol behandeld bij Wooning

1 Reactie(s)

Vandaag 10-07-2019 lang geweest in vestiging in spijkenisse.

Na een bezoek bij de vestiging wooning in spijkenisse wil ik toch mijn verhaal doen wat hier is gebeurd!

na binnenkomst werd ik vriendelijk door een blonde dame gegroet en gevraagd waar ik voor kwam keukens of badkamer.
aangegeven badkamer hiervoor moest ik op de 1e etage zijn dus door gelopen in de hoop iemand tegen te komen die mij verder zou helpen, na een rondje door de showroom waar niemand aanwezig was op dit moment. stonden ook een duits stel van 3 mensen de kijken ook hierbij was geen begeleiding hierop liepen deze mensen al naar beneden toe om hulp te halen. ter deze blonde dame die mij aansprak half boven was aangekomen met de duitse klanten gevraagd tussendoor of iemand ook mij zou kunnen helpen dit was geen probleem en zou zo bij mij komen.

TOEN begon het probleem!
tot hier werd ik netje geholpen(aangesproken).

aangegeven dat ik op zoek ben naar een badkamer van 5 bij 3 meter en moet weten wat wooning voor mij kan betekenen qua spullen, demoteren en monteren en wat logies is de kosten hierbij.

omdat ik een persoon ben die gewoon van strak hou maakt mij het niet gelijk uit welke kleur tegels en materiaal ik nodig heb zoek ik hulp hierbij wat het beste bij mij uit komt ook qua kosten wat wijs ik omdat ik een leek ben.
hierop heb ik ook gelijk de grootste fout gemaakt door te zeggen dat ik een offerte nodig heb om overwaarde op te vragen van me huis om dit te kunnen realiseren hierover is al contact geweest met bank en moet ook goed komen alleen is er een offerte nodig om alles in werking te stellen, ik had beter kunnen zeggen wil nu 20.000 direct pinnen want dan had ik wel geholpen geworden.

er werd gevraagd of ik de tijd had waarop mijn antwoord uiteraard is want anders ben ik er niet maar dit zou toch wel 3 uur in beslag nemen en omdat ze een verkoper is wat gezegd word is voor een offerte hiervoor geen tijd omdat deze dame normaal in den haag staat en nu 1 dag hier is toch niet rendabel is.

met alle respect maar iemand die tussen de 10.000 en 20.000 wilt uit geven is een serieuze klant en niet iemand die aan snoepje komt halen.

zelf ben ik in hard en nieren een verkoper maar wanneer je een gun factor zo laat schieten moet je zelf toch ook wel kunnen bedenken dat het bedrijf geld laat liggen.

hoe kan een bedrijf als wooning dit van hun medewerkers accepteren ze worden betaald om te werken maar wanneer er werk is word het letterlijk gezegd dat hiervoor niet gaan zitten omdat het te lang duurt voor een offerte?!
naar mijn weten koopt niet iedereen in eerste instantie dus een offerte hoort bij het werk als je altijd 100 wilt verkopen moet je dingen gratis weg geven dan kan je dit misschien voor elkaar krijgen.

Mijn mening wanneer de service wilt ga niet naar deze zaak zowel geef direct aan dat je kan pinnen na een gesprek van 3 uur dan word u hoogstwaarschijnlijk goed geholpen!
wanneer u een bedrijf zoekt die echte interesse heeft in u zonder naar alleen u kontzak te kijken zou mijn advies zeker zijn sla deze winkel lekker over!

ik ga ieder geval verder kijken naar iemand die wel mijn geld waard is!

Mochten jullie toelichting willen:
bij ordernummer staat telefoonnummer en mail adres!

Geplaatst op 10 juli 2019

Beste heer Van Nieuwamerongen,

Hier schikken wij van! Dit mag zeker niet de bedoeling zijn waarvoor ook mijn oprechte excuses namens Wooning.
Uw melding is doorgezet naar ons filiaal in Spijkenisse met de opdracht om contact met u op te nemen.

Met vriendelijke groet,

Thea Pietersen - Wooning Keukens en Badkamers


Maak van je huis een Wooning

Bij Wooning slaag je altijd voor je keuken of badkamer, want met ruim 55 jaar ervaring is Wooning dé keuken- en badkamerspecialist van Rotterdam en omstreken. We bieden een ruime keuze voor ieder budget én smaak. Ben je nieuwsgierig geworden naar de producten van Wooning? Kom dan langs in één van onze zes vestigingen in de regio Rotterdam. De Wooning-specialisten blinken uit in kennis en kunde en hebben oog voor detail. Nergens word je zo persoonlijk geholpen.