Laat weten wat je van Wooning vindt met een review
Terug
Sluiten

Ervaringen van klanten

Wij zijn pas tevreden wanneer jij het bent

De aankoop van een nieuwe badkamer of keuken is iets wat je niet vaak ervaart, daarom is het prettig om de ervaringen van andee klanten van Wooning te lezen. Op deze pagina vind je een ovezicht van alle ervaringen en/of reviews van Wooning klanten. Wij zijn ook benieuwed naar jouw ervaringen met Wooning.

Ervaringen van klanten

Wij houden u graag tevreden!

8
Op basis van 699 klantenervaringen

De aankoop van een nieuwe keuken of badkamer is iets wat u niet vaak ervaart daarom is het prettig om de ervaringen van andere klanten van Wooning te lezen. Op deze pagina vindt u een overzicht van alle ervaringen en/of reviews van Wooning.
Wij zijn ook benieuwd naar uw ervaring met Wooning.

 

Heel tevreden over aankoop keuken

1 Reactie(s)

Vorig jaar juni een keuken bij Wooning in Den Haag gekocht en afgelopen maand langs gegaan om deze samen te laten stellen. Zeer professioneel en vriendelijk geholpen door Marcel Sloot. Deze man heeft er echt verstand van. Geeft goede adviezen en luistert met veel geduld naar je wensen. Geen moeite is teveel. Hij heeft ook echt zijn best gedaan een mooie prijs samen te stellen. Er was wel helaas een misverstand m.b.t. wat er in het aanneemtarief zit maar ik ga er vanuit dat dit naar tevredenheid opgelost gaat worden. Marcel is een topverkoper met waar je met vertrouwen je keuken kunt bestellen. Deze moet natuurlijk nog wel geplaatst worden maar tot nu toe ben ik erg tevreden. Ik heb een prachtige nieuwe keuken in het vooruitzicht. Top Marcel!

Geplaatst op 04 april 2020

Beste meneer, mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het delen van uw ervaring met Wooning Keukens en Badkamers. Wat ontzettend fijn dat u zo tevreden bent over de geboden service in het filiaal. Ik ga er vanuit dat het misverstand ook zo snel mogelijk wordt opgelost.
Ik wil u alvast veel plezier wensen met uw nieuwe keuken.

Met vriendelijke groet,

Nicole Kolster - Wooning Keukens en Badkamers

 

Slechte service Wooning Vlaardingen

1 Reactie(s)

Onze keuken en badkamer zijn nog niet eens geleverd of geïnstalleerd en wij geven Wooning nu al een slechte recensie. Dat heeft in dit geval ermee te maken dat Wooning Vlaardingen er eerst meerdere afspraken van meerdere uren voor nodig had om voor ons een badkamer en keuken naar onze keuze in te delen. Waarbij er meerdere keren iets werd gewijzigd, enerzijds onze keuze (wij zijn ten slotte de klant en geven meerdere duizenden euro's uit), anderzijds pure noodzaak doordat er bijvoorbeeld door een medewerker een koelkast op een plek werd geadviseerd, terwijl achteraf door ons moest worden geconstateerd dat de koelkast niet eens normaal geopend zou kunnen worden. Ander voorbeeld van de fouten die door hen werden gemaakt en dus extra tijd kostte, tekeningen die ons werden toegestuurd met de verkeerde kastjes, opmerkingen bij tekeningen dat de hoogte van de ruimte onbekend was, en bij de laatste wijziging op de keuken kwam er een extra 50cm kast bij, nota bene om de koelkast de ruimte te geven normaal open te kunnen, word ons niet eens de vraag gesteld welke inrichting we zouden willen voor het lage kastje.
Vervolgens werd tijdens een telefoongesprek ons gevraagd of we onze vragen alleen nog per mail wilde sturen, want anders zou het nog meer tijd gaan kosten, en er werd duidelijk gemaakt dat ze al genoeg tijd aan ons hadden besteed. Hierop heb ik gereageerd en duidelijk gemaakt dat dit nu precies weergaf hoe ze voor ons gevoel ons als klanten, na ondertekening voor de badkamer en keuken, flink in de steek hebben gelaten en wij niet de service ervoeren die we nog wel kregen voordat wij voor de keuken en badkamer hadden getekend. Vervolgens werden we door medewerker Ibrahim dusdanig onheus bejegend en werd er nog net niet geschreeuwd dat ze ons echt alle tijd van de wereld hadden gegeven, en dat dat nu klaar was, alle open eindjes die nog afgerond moesten worden waren allemaal aan ons te danken.
Wie heeft er ooit meegemaakt dat je zo on-respectvol word bejegend nadat je zoveel geld uitgeeft, en er bij de laatste wijzigingen gewoon nog eens een slordige ruime duizend euro's bij worden verdiend.
Vervolgens wil je over deze manieren van een medewerker in gesprek met de bedrijfsleider Mourad van Wooning Vlaardingen, maar raad eens, daar kunnen we beter een email over sturen, want ja ze werken alleen op afspraak. Toch waren de 10 minuten die we daarvoor een praatje aan het maken waren over oa Corona en kinderen wel de tijd die ons gaven, maar het moment waarop we onze onvrede wilde uiten over dat eerdere telefoongesprek werd dus wederom ons de deksel op de neus geslagen dat we dat maar per mail moesten doen. Ook dit gesprek gaf ons precies weer dat gevoel, als je eenmaal getekend hebt, en zij hebben de cijfertjes gescoord, dan ben je alleen nog maar een nummer, dan is er geen sprake meer van klantenservice, en sterker nog, als je ook maar enigszins service vraagt, dan ben je een last, en zo zullen ze je het ook laten merken.

Wij hebben dus de grote fout gemaakt met Wooning Vlaardingen zaken te doen, we hebben te vlug voor akkoord getekend en willen graag iedereen duidelijk maken, zoek een zaak waar je wel ten alle tijde als klant word bejegend.
Of als je toch bij Wooning iets hebt gezien, ga naar een ander filiaal of teken pas als je 100% zeker van je keuze bent, laat geen open eindjes, laat ze je niet het vertrouwen geven dat open eindjes wel in orde zullen komen, zorg dat je echt tevreden bent over het complete plaatje en dat je de service krijgt die je als flink-betalende klant toch potverdorie ook gewoon verdiend.
Wij hopen maar dat de keuken en badkamer naar tevredenheid worden geleverd en de keuken naar tevredenheid word geplaatst, want wij hebben dus echt geen zin om nog contact te moeten hebben met Wooning op dit moment.
Heel jammer dat je bij zo'n flinke uitgave er toch zo'n naar gevoel aan overhoud, en dat alleen maar door de bejegening van de medewerkers.

Geplaatst op 28 maart 2020

Beste heer Erhan,

Het spijt mij enorm om te horen dat u niet tevreden bent over hoe u door mijn collega's bent benaderd. Dit kan zeker niet de bedoeling zijn geweest. Uiteraard ga ik uw review intern doorsturen en bespreken om te kijken wat wij voor u kunnen betekenen.

Met vriendelijke groet,

Thea Pietersen - Wooning Keukens en Badkamers

Keuken besteld bij Wooning Megastores Den...

1 Reactie(s)

Geweldige verkoper is Marcel Sloot van Wooning Den Haag. Hopelijk wordt ook alles waargemaakt maar dat vertrouwen heb ik wel.

Leo Coomans

Geplaatst op 20 maart 2020

Beste heer Coomans,

Dat is goed om te horen dat u tevreden bent over mijn collega Marcel. Dank u wel voor de mooie beoordeling en uiteraard gaan wij er alles aan doen om het vervolgtraject ook naar wens te laten verlopen.

Met vriendelijke groet,

Thea Pietersen - Wooning Keukens en Badkamers

 

Fantastisch geholpen!

1 Reactie(s)

Wij hebben een badkamer en wc bij Wooning in Den Haag besteld.Daar zijn wij fantastisch geholpen door Ismet Aktugan.Geen moeite was hem te veel,nam uitgebreid de tijd voor ons.Legt ook alles goed uit.Wij kunnen dit bedrijf zeker aanraden, zeer klantvriendelijk.

Geplaatst op 12 maart 2020

Beste Johanna,

Fantastisch geholpen, geen moeite te veel, goede uitleg en zeer klantvriendelijk. Dat zijn nog eens mooie complimenten voor onze collega, die zullen we zeker aan hem overbrengen! Dank u wel hiervoor en van harte gefeliciteerd met de aankoop van uw badkamer en WC.

Met vriendelijke groet,

Twan Huberts - Wooning Keukens en Badkamers

 

Onlangs naar Wooning Den Haag geweest…

1 Reactie(s)

Onlangs naar Wooning Den Haag geweest voor een nieuwe keuken. Ik ben daar met bezieling geholpen door Marcel sloot. De ruimte waar mijn keuken moet komen is alles behalve standaard. Marcel is bij me j thuis gekomen om de situatie goed te bekijken en is vervolgens vakkundig aan de slag gegaan. Op papier is er een mooie, praktische en strakke keuken ontworpen, die toch ook warm en uitnodigend oogt. Ik heb er alle vertrouwen in dat de keuken met dezelfde service en deskundigheid geplaatst zal worden. Wordt vervangen vervolgd..

Geplaatst op 10 maart 2020

Beste Marjon,

Wat een mooie beoordeling heeft u hier geplaatst. Hartelijk dank hiervoor en voor de 5 sterren die u ons geeft. Uiteraard gaan wij er alles aan doen om de plaatsing ook naar wens te laten verlopen.

Met vriendelijke groet,

Thea Pietersen - Wooning Keukens en Badkamers

 

Zonder te veel verwachtingen maar wat een...

1 Reactie(s)

Zonder te veel verwachtingen liepen wij Wooning Den Haag binnen. We hebben behoorlijk wat slechte er ervaringen achter de rug als het aankomt op keukens kopen. We werden vriendelijk welkom geheten door een receptioniste, die ons vroeg of we rustig wilden rondkijken of een verkoper nodig hadden. We kozen voor de eerste optie maar hadden al snel wat mooie keukens gezien en werden vervolgens verder geholpen door een zeer vriendelijke verkoper (Marcel Sloot) die ons eerst rustig ons verhaal liet doen en vervolgens met wat voorbeelden en ideeën kwam. Een verademing dat er verkopers zijn die echt luisteren, verstand er van hebben en waarbij je het gevoel krijgt dat hij niet alleen een keuken wil verkopen maar ook tevreden klanten de deur uit wil zien lopen. De weken die volgden waren niet altijd makkelijk (voor de verkoper, haha) want we hebben gaandeweg het proces nog e.e.a. aangepast. Maar ook hier was niks een probleem of te veel. Marcel Sloot bleef altijd vriendelijk en bleef meedenken. Dankzij hem krijgen we straks een droomkeuken die zonder zijn inbreng vast niet zo werkbaar was geweest. Marcel, hartelijk bedankt!

Geplaatst op 07 maart 2020

Beste meneer,

Wat een ontzettend mooie review heeft u geschreven met hierin mooie complimenten aan het adres van mijn collega. Dat zal hij leuk vinden om te horen! Dat wordt straks heerlijk genieten van uw nieuwe droomkeuken!

Met vriendelijke groet,

Inge van Heusden - Wooning Keukens en Badkamers

Prima winkel / warm welkom

1 Reactie(s)

Prima winkel, goede service/uitleg. Ze nemen echt de tijd voor je. Na bestellen van de keuken verliep de communicatie prima, ook met de monteur die avond van te voren opbelde. Levering en monteurs waren netjes op tijd.
1 beschadiging op de koelkast maar die klacht is in behandeling en heb er de volste vertrouwen in dat we hier uitkomen. Want de rest is prima verzorgd en de afspraken nagekomen. Zou er zo weer heen gaan en zeker aanraden om er eens langs te gaan

Geplaatst op 03 maart 2020

Beste meneer Huijgen,

Wij gaan uiteraard zorgen dat de laatste puntjes zo snel mogelijk op de i worden gezet daar kunt u van op aan!

Met vriendelijke groet,

Inge van Heusden - Wooning Keukens en Badkamers

 

Uitstekende geen woorden, maar daden erva...

1 Reactie(s)

met vooralsnog een Zwitsers levensgevoel met Wooning Keukens en Badkamers uit Rotterdam.

Tot nu toe met ontwerpdeskundige Marcel Sloot die in de mooie vestiging in Den Haag hopelijk niet te weinig verdient. En wel hierom.

Er is niets makkelijker dan een nieuwe auto kopen. De verkoper zegt “Die auto heb ik ook”. Dus dan moet Koning Klant alleen nog vragen “Waar kan ik tekenen?” en iedereen blij. En er is uiteraard niets makkelijker dan een doos bij de Mediamarkt afrekenen.

Maar bij een nieuwe keuken is dat geheel anders, wat wil ik eigenlijk binnen een bepaald budget. De heer Marcel Sloot zei niet “Die rode keuken heb ik ook, dus rekent u daar maar af”. Er komt namelijk een professioneel vormgevingsproces op gang: als u dit wilt, dan zou ik het zo doen.

En wat dit eerste concept is, heeft de heer Marcel Sloot niet alleen op ruitjespapier getekend, maar ook in een computermodel aanschouwelijk gemaakt. Om dit thuis eerst eens te bekijken.

Waarna Koning Klant op alle vragen antwoord heeft gekregen, zodat het enige wat Koning Klant restte was de vraag “Waar kan ik tekenen?” Dus zo gezegd, zo gedaan!

Geplaatst op 03 maart 2020

Beste heer Benschop,

Graag wil ik u bedanken voor de mooie en uitgebreide review die u heeft geschreven. En uiteraard ook voor de mooie complimenten aan het adres van mijn collega Marcel. Hij gaat dit zeker op prijs stellen.

Met vriendelijke groet,

Thea Pietersen - Wooning Keukens en Badkamers

 

27 februari 2020 een nieuwe badkamer geko...

1 Reactie(s)

27 februari een nieuwe badkamer gekocht bij de vestiging Den Haag en ik wil laten weten dat wij daar ontzettend vriendelijk en zeer goed geholpen zijn. De verkoper was uitermate deskundig en dacht met ons mee. Werkelijk een verademing in vergelijking met andere badkameraanbieders. De voor en nadelen van de verschillende materialen en gemaakte keuzes werden bijzonder helder uitgelegd en er werd werkelijk geen enkele druk uitgeoefend om juist bij hen een badkamer te kopen. Misschien iets duurder dan anderen maar daar staat een heleboel kennis en service tegenover. Als we onze keuken gaan vernieuwen dan komen wij zeker bij Wooning terug.
Echt een tien met een griffel verdiend !

Geplaatst op 29 februari 2020

Beste meneer Gaal,

Dank u voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u nu lekker kunt genieten van uw nieuwe badkamer. Zodra u gaat kijken voor een nieuwe keuken staat de koffie natuurlijk voor u klaar!


Met vriendelijke groet,

Inge van Heusden - Wooning Keukens en Badkamers

 

Slechte service

1 Reactie(s)

Iedere dag (!) word ik verteld terug gebeld te worden. Gebeurt nimmer.

Beloftes worden alleen tijdens het verkooptraject nagekomen. Keuken is in december geplaatst en nog niet afgemonteerd. En dan heb ik het nog niet over de overige afspraken die niet worden nagekomen.

Waardeloze service.

Geplaatst op 25 februari 2020

Beste heer Tol,

Spijtig om te vernemen dat uw keuken nog niet helemaal klaar is. Dit mag uiteraard niet de bedoeling zijn. Ik heb uw review intern doorgestuurd om hier actie op te ondernemen.

Met vriendelijke groet,

Thea Pietersen - Wooning Keukens en Badkamers

Maak van je huis een Wooning

Bij Wooning slaag je altijd voor je keuken of badkamer, want met ruim 55 jaar ervaring is Wooning dé keuken- en badkamerspecialist van Rotterdam en omstreken. We bieden een ruime keuze voor ieder budget én smaak. Ben je nieuwsgierig geworden naar de producten van Wooning? Kom dan langs in één van onze zes vestigingen in de regio Rotterdam. De Wooning-specialisten blinken uit in kennis en kunde en hebben oog voor detail. Nergens word je zo persoonlijk geholpen.