Laat weten wat je van Wooning vindt met een review
Terug
Sluiten

Ervaringen van klanten

Wij zijn pas tevreden wanneer jij het bent

De aankoop van een nieuwe badkamer of keuken is iets wat je niet vaak ervaart, daarom is het prettig om de ervaringen van andee klanten van Wooning te lezen. Op deze pagina vind je een ovezicht van alle ervaringen en/of reviews van Wooning klanten. Wij zijn ook benieuwed naar jouw ervaringen met Wooning.

Ervaringen van klanten

Wij houden u graag tevreden!

8.1
Op basis van 674 klantenervaringen

De aankoop van een nieuwe keuken of badkamer is iets wat u niet vaak ervaart daarom is het prettig om de ervaringen van andere klanten van Wooning te lezen. Op deze pagina vindt u een overzicht van alle ervaringen en/of reviews van Wooning.
Wij zijn ook benieuwd naar uw ervaring met Wooning.

 

We zijn heel tevreden met de keuken de…

1 Reactie(s)

We zijn heel tevreden met de keuken de aflevering, je word heel goed geholpen met het uitzoeken van de perfecte keuken.
Personeel is vriendelijk en niets is te veel.

Geplaatst op 13 juli 2019

Beste meneer / mevrouw Alsemgeest,

Wat een mooie beoordeling voor Wooning Keukens en Badkamers.
Fijn dat alles naar wens is verlopen. Ik wens u veel kookplezier toe in uw nieuwe keuken.

Met vriendelijke groet,

Nicole Kolster - Wooning Keukens en Badkamers

oneervol behandeld bij Wooning

1 Reactie(s)

Vandaag 10-07-2019 lang geweest in vestiging in spijkenisse.

Na een bezoek bij de vestiging wooning in spijkenisse wil ik toch mijn verhaal doen wat hier is gebeurd!

na binnenkomst werd ik vriendelijk door een blonde dame gegroet en gevraagd waar ik voor kwam keukens of badkamer.
aangegeven badkamer hiervoor moest ik op de 1e etage zijn dus door gelopen in de hoop iemand tegen te komen die mij verder zou helpen, na een rondje door de showroom waar niemand aanwezig was op dit moment. stonden ook een duits stel van 3 mensen de kijken ook hierbij was geen begeleiding hierop liepen deze mensen al naar beneden toe om hulp te halen. ter deze blonde dame die mij aansprak half boven was aangekomen met de duitse klanten gevraagd tussendoor of iemand ook mij zou kunnen helpen dit was geen probleem en zou zo bij mij komen.

TOEN begon het probleem!
tot hier werd ik netje geholpen(aangesproken).

aangegeven dat ik op zoek ben naar een badkamer van 5 bij 3 meter en moet weten wat wooning voor mij kan betekenen qua spullen, demoteren en monteren en wat logies is de kosten hierbij.

omdat ik een persoon ben die gewoon van strak hou maakt mij het niet gelijk uit welke kleur tegels en materiaal ik nodig heb zoek ik hulp hierbij wat het beste bij mij uit komt ook qua kosten wat wijs ik omdat ik een leek ben.
hierop heb ik ook gelijk de grootste fout gemaakt door te zeggen dat ik een offerte nodig heb om overwaarde op te vragen van me huis om dit te kunnen realiseren hierover is al contact geweest met bank en moet ook goed komen alleen is er een offerte nodig om alles in werking te stellen, ik had beter kunnen zeggen wil nu 20.000 direct pinnen want dan had ik wel geholpen geworden.

er werd gevraagd of ik de tijd had waarop mijn antwoord uiteraard is want anders ben ik er niet maar dit zou toch wel 3 uur in beslag nemen en omdat ze een verkoper is wat gezegd word is voor een offerte hiervoor geen tijd omdat deze dame normaal in den haag staat en nu 1 dag hier is toch niet rendabel is.

met alle respect maar iemand die tussen de 10.000 en 20.000 wilt uit geven is een serieuze klant en niet iemand die aan snoepje komt halen.

zelf ben ik in hard en nieren een verkoper maar wanneer je een gun factor zo laat schieten moet je zelf toch ook wel kunnen bedenken dat het bedrijf geld laat liggen.

hoe kan een bedrijf als wooning dit van hun medewerkers accepteren ze worden betaald om te werken maar wanneer er werk is word het letterlijk gezegd dat hiervoor niet gaan zitten omdat het te lang duurt voor een offerte?!
naar mijn weten koopt niet iedereen in eerste instantie dus een offerte hoort bij het werk als je altijd 100 wilt verkopen moet je dingen gratis weg geven dan kan je dit misschien voor elkaar krijgen.

Mijn mening wanneer de service wilt ga niet naar deze zaak zowel geef direct aan dat je kan pinnen na een gesprek van 3 uur dan word u hoogstwaarschijnlijk goed geholpen!
wanneer u een bedrijf zoekt die echte interesse heeft in u zonder naar alleen u kontzak te kijken zou mijn advies zeker zijn sla deze winkel lekker over!

ik ga ieder geval verder kijken naar iemand die wel mijn geld waard is!

Mochten jullie toelichting willen:
bij ordernummer staat telefoonnummer en mail adres!

Geplaatst op 10 juli 2019

Beste heer Van Nieuwamerongen,

Hier schikken wij van! Dit mag zeker niet de bedoeling zijn waarvoor ook mijn oprechte excuses namens Wooning.
Uw melding is doorgezet naar ons filiaal in Spijkenisse met de opdracht om contact met u op te nemen.

Met vriendelijke groet,

Thea Pietersen - Wooning Keukens en Badkamers


 

Iets minder dan twee jaar geleden een…

1 Reactie(s)

Iets minder dan twee jaar geleden een keuken gekocht bij Wooning.

De dag van levering werd last-minute vervroegd, waardoor ik zelf aan het werk was. Duidelijk gevraagd om tijdig te bellen alvorens de aflevering te doen. Dit ging helaas niet goed, waardoor ik bij thuiskomst (mijn vrouw werd even snel door de keuken geleid en moest toen tekenen, zodat de monteurs weg konden) tegen een mooie keuken aankeek met helaas een enorm slechte afwerking.

Hierover contact gehad met Wooning. Er werd een hoofdmonteur langs gestuurd die alle punten, wat hijzelf ook kwalificeerde als "dit verdient zeer zeker geen schoonheidsprijs", netjes heeft verholpen. Uit coulance werd er nog een schoonmaaksetje aangeboden.

De punten die mij toentertijd zijn opgevallen, waren echter alle esthetisch van aard. Zelf ben ik niet bepaald technisch aangelegd.

Helaas blijkt nu ondertussen dat de monteurs die de keuken in eerste instantie niet alleen niet de schoonheidsprijs verdienden, maar ook niet bepaald technisch van aard zijn (geweest).

De aansluiting blijkt namelijk onder de spoelbak niet op de juiste manier te zijn aangesloten. De kokend water kraan heeft een bakje waar condens in kan lekken wat vervolgens weg zou druppelen in de afvoer. Echter is dit gedeelte zo kort boven de hals van de sifon gemonteerd dat bij het door laten lopen van de kraan op volle snelheid er na ongeveer 30 seconden water uit dit bakje omhoog komt en in de onderkast lekt.

Aangezien deze situatie (De kraan op volle kracht aan voor langer dan 30 seconden) niet vaak voorkomt, is dit iets wat ons niet zomaar is opgevallen.

In de onderkast ligt een RVS beschermplaat, die er bij eventuele lekkage voor zou moeten zorgen dat de houten onderkast niet zomaar beschadigd. Helaas is deze plaat "los" in de onderkast gelegd en niet afgekit.

Gevolg is dat wanneer er water door het bakje omhoog kwam (wat natuurlijk gewoon niet zou moeten mogen) dit onder de RVS plaat terecht kwam en dus ook niet in het zicht.

Omdat de afvoer van de vaatwasser ook nog eens vlak boven het stuk gemonteerd is waar de kokend waterkraan zijn condens kwijt zou moeten kunnen, is het tussenstuk verstopt gaan zitten met vettigheid van de vaat. Wanneer de vaatwasser zich leegt, stroomt het water niet snel genieg door. Het bakje dat in eerste instantie niet overstroomt wanneer de vaatwasser zich leegt, is dat in de loop van de tijd wel gaan doen. Het overloopbakje van de kokend waterkraan is namelijk ook nog eens vettig geworden als gevolg van de plek waar alles gemonteerd is.

Zoals ik al aangaf, ben ik niet de meest technische persoon, maar ik heb een aantal mensen met meer kennis van zaken er naar laten kijken en zij gaven los van elkaar aan dat er in totaal wel drie opties waren hoe het anders/beter gemonteerd had kunnen worden, waarvan het eigenlijk maar op 1 manier had GEMOETEN.

Telefonisch contact gezocht met Wooning en de persoon die ik aan de lijn kreeg, beriep zich op de garantietermijn van 3 maanden op aansluiting.

Ik heb aangegeven dat ik dit heel goed begrijp wanneer het gaat om bijvoorbeeld een "koppeling" die niet goed aangedraaid zou zijn en vanaf dag 1 zou lekken, maar dat ik in deze situatie (Slechte aflevering in eerste instantie + het feit dat de lekkage zich alleen voordoet in specifieke situaties, namelijk langer dan 30 sec de kraan op volle snelheid laten lopen) toch wel een iets andere reactie verwacht dan je verschuilen achter de standaard voorwaarden.

Mij werd gevraagd om alles op de mail te zetten en dat er naar de specifieke situatie gekeken zou worden.

Dit heb ik gedaan, de gehele situatie beschreven en ook de 3 opties voorgelegd om oplossend mee te willen denken.

De dag erop ontvangen wij een korte mail waarin wordt aangegeven dat het intern is voorgelegd en valt onder de 6 maanden (eerst was het 3, maar fouten maken doet iedereen) garantie op aansluiting. Wel kan er iemand komen kijken á 150eu voorrijkosten die verrekend zullen worden met de prijs van een nieuwe onderkast wanneer we deze of zelf willen aanschaffen of willen claimen bij onze inboedelverzekering.

Nu hebben wij de inboedelverzekering niet voor niets, maar toch niet voor een situatie zoals deze?!

De fout (verkeerde plek van aansluiting) ligt overduidelijk bij de monteurs van Wooning.

De dag erop heb ik wederom telefonisch contact gezocht en gevraagd naar de persoon die ons de mail had verzonden. Hij bleek lunchpauze te hebben en er werd een terugbelverzoek gemaakt.

Aan het einde van de volgende dag nog niets vernomen. Wederom gebeld en de persoon bleek al naar huis te zijn. Er werd weer een terugbelverzoek gemaakt, maar op het moment van schrijven (28u later) nog niets vernomen van de persoon in kwestie.

Met deze review wil ik dus aangegeven dat ik erg ontevreden ben over de afhandeling van deze situatie.

Los van de beschadigingen die zijn ontstaan aan de onderkast van de keuken, de RVS plaat en de prullenbak zitten wij dus met een aansluiting die wanneer de kraan langer dan 30 sec loopt er voor zorgt dat er alleen maar meer schade ontstaat. Erg jammer!

Ik heb ook bewust het ordernummer achtergelaten en ik verwacht dan ook dat er inhoudelijk gereageerd zal worden op deze situatie en dat wij, net als de eerste keer toen het ging om de esthetische aflevering, gezamenlijk tot een goede oplossing kunnen komen.

Hierbij hoef ik niet door de persoon, die al tot twee keer toe geen terugbelverzoek inwilligt, te worden gecontacteerd, maar door iemand die hier ook daadwerkelijk iets mee kan en doet.

Geplaatst op 05 juli 2019

Beste mevrouw Van der Hilst,

Ik kan me voorstellen dat u ontevreden bent over de ontstane situatie, vervelend om te horen dat u deze problemen heeft met uw nieuwe keuken. Graag gaan wij dit intern overleggen en nemen zo snel mogelijk persoonlijk contact met u op.

Met vriendelijke groet,

Inge van Heusden - Wooning Keukens en Badkamers

 

Aantrekkelijke showroom met keukens van e...

1 Reactie(s)

Onlangs geslaagd voor een prachtige keuken bij Wooning Vlaardingen. Wij vonden de showroom zeer aantrekkelijk (daar kunnen andere keukenzaken nog een puntje aan zuigen). Het zag er allemaal netjes en verzorgd uit. Bovendien was ook de sfeer aangenaam. Geen gevoel gehad van 'moeten-kopen' door gehaaide verkopers, maar echt een fijne ontvangst met alles erop en eraan. Broodjes, koffie en thee etc. Niets was teveel. Uiteindelijk geslaagd voor een mooie prijs en hebben een zeer prettige ervaring gehad met de vestigingsmanager Mourad. Fijne kerel met veel kennis en kunde.

Geplaatst op 30 juni 2019

Beste meneer / mevrouw van Haasen,

Wat een mooie review voor mijn collega Mourad.
Ontzettend fijn om te lezen dat hij u zo goed heeft geadviseerd met het samenstellen van uw prachtige keuken.
Ik wil u hartelijk bedanken voor deze beoordeling en wens u alvast veel kookplezier toe.

Met vriendelijke groet,

Nicole Kolster - Wooning Keukens en Badkamers

 

Mensen met kennis van zaken,

1 Reactie(s)

Via mensen die super tevreden waren over hun nieuw aangeschafte badkamer bij Wooning terecht gekomen voor mijn keuken.
Omdat ik daar heel fijn geholpen was en heel blij met mijn keuken ben zijn we ook weer met mijn zoon naar Wooning gegaan voor zijn nieuwe keuken.
Nu geholpen door Marijn die ook liet zien door verschillende tips aan te dragen (waar wij nooit aan zouden denken) dat ze je doordacht een goede mooie en functionele keuken willen aanbieden. waar we weer helemaal blij van zijn geworden.
Voor mij een top zaak.
Mvg Martin Breemer

Geplaatst op 28 juni 2019

Beste meneer/mevrouw Breemer,

Een Top zaak waar u intussen al meerdere keren geslaagd bent, dat horen we heel graag natuurlijk.
Bedankt hiervoor en voor de mooie woorden voor onze collega Marijn, dat zal hij leuk vinden om te horen!

Met vriendelijke groet,

Twan Huberts - Wooning Keukens en Badkamers

 

Nieuwe keuken en vloer

1 Reactie(s)

Eind 2018 bij Wooning Naaldwijk langs geweest voor een oriënterend gesprek over de aanschaf van een nieuwe keuken. Daar gesproken met Dhr. Wilco Kooij en hij heeft ons de mogelijkheden laten zien van Wooning. Deze info mee naar huis genomen en hier nog even een weekje over nagedacht, vervolgens wederom bij Dhr. Kooij een afspraak gemaakt en de keuken omdat hij deze geheel naar onze wens had samengesteld, en tevens gelijk een nieuwe PVC vloer besteld. In April is alles afgeleverd en gemonteerd en wij zijn daar zeer tevreden over, alles wat wij besproken hebben is Wooning nagekomen. Bijzonder dank voor Wilco Kooij voor het deskundig advies en meedenken over onze keuken en vloer.

Geplaatst op 19 juni 2019

Beste meneer Kuipers,

Hartelijk bedankt voor het plaatsen van uw uitgebreide beoordeling met de vele complimenten voor onze collega Wilco, deze zullen we zeker aan hem overbrengen! Heel fijn om te horen dat u zo naar tevredenheid samen uw nieuwe keuken en vloer heeft kunnen samenstellen.
Van harte gefeliciteerd met uw mooie nieuwe keuken en vloer!

Met vriendelijke groet,

Twan Huberts - Wooning Keukens en Badkamers

 

Tevreden klant!

1 Reactie(s)

Een paar maanden geleden gingen wij bij Wooning Rotterdam naar binnen om ideën op te doen voor onze badkamer.
We gingen met het ontwerp van een keuken naar huis. Dit dankzij Marijn Schot die ons heel fijn en deskundig geholpen heeft.
Afgelopen week is de keuken geplaatst.
Prachtig!!! Alles is prima verlopen. Het zijn allemaal vaklui die aan het werk zijn geweest. Kortom, een pluim voor Wooning en speciaal voor Marijn Schot!!

Geplaatst op 17 juni 2019

Beste meneer/mevrouw Noordzij,

Wat ontzettend leuk om te horen dat u zo tevreden bent over de aankoop van uw nieuwe keuken!
Dat wordt op en top genieten. Uiteraard zouden wij u ook graag van dienst zijn voor een nieuwe badkamer, de koffie staat in ieder geval voor u klaar!

Met vriendelijke groet,

Inge van Heusden - Wooning Keukens en Badkamers

 

Top service

1 Reactie(s)

De keuken die we in de showroom zagen was er niet in de door ons gewenste hoogglans kleur. Dankzij Wilco Kooij van de vestiging Naaldwijk hebben we nu een op maat gemaakte keuken in de perfecte kleur en glans. Afspraken netjes nagekomen en super snelle montage. Zelfde verhaal voor onze vloertegels. Wilco heeft alle mogelijke moeite voor ons gedaan en we hebben nu de perfecte vloer liggen. Een vloertegel die gebroken was bij het bezorgen werd supersnel vervangen. Top service !

Geplaatst op 09 juni 2019

Beste mevrouw van Eijgen,

Dat klinkt inderdaad als een hele fijne ervaring in onze showroom bij mijn collega.
Dank u voor het delen van uw ervaring!

Met vriendelijke groet,

Inge van Heusden - Wooning Keukens en Badkamers

 

prima ervaring

1 Reactie(s)

heb bij heer schot nieuwe apparatuur gekocht voor mijn keuken ooit ook door wooning geleverd. !
apparaten zijn heel goed vervangen !! ben heel blij , dat het zo gegaan is. had met de vorige plaatsing van de vaatwasser minder succes, maar deze jongens van de keukenman waren zoals je verwacht ! kundig en leuk in de omgang !
heer schot heeft op de achtergrond gestaan voor het geval dat.
was niet nodig . volgende aankoop voor de keuken weer bij wooning !

Geplaatst op 08 juni 2019

Beste meneer/mevrouw Pieters,

Wat fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent over de geboden service in onze showroom.
Dank u voor de positieve 5 sterren review.

Met vriendelijke groet,

Inge van Heusden - Wooning Keukens en Badkamers

 

Een pluim voor Wooning Vlaardingen

1 Reactie(s)

Een tijdje geleden hebben wij een aantal losse badkamerartikelen aangeschaft bij Wooning Vlaardingen. Top advies, een luisterend oor van Michelle en een gezellige sfeer in het hele team. Ook na de uitlevering is er nog belangstelling getoond. We genieten nog iedere dag van onze mooie badkamer!

Geplaatst op 07 juni 2019

Beste meneer/mevrouw Bruijn,

Wat ontzettend leuk om te horen dat u zo tevreden bent, daar doen we het allemaal voor!

Met vriendelijke groet,

Inge van Heusden - Wooning Keukens en Badkamers

Maak van je huis een Wooning

Bij Wooning slaag je altijd voor je keuken of badkamer, want met ruim 55 jaar ervaring is Wooning dé keuken- en badkamerspecialist van Rotterdam en omstreken. We bieden een ruime keuze voor ieder budget én smaak. Ben je nieuwsgierig geworden naar de producten van Wooning? Kom dan langs in één van onze zes vestigingen in de regio Rotterdam. De Wooning-specialisten blinken uit in kennis en kunde en hebben oog voor detail. Nergens word je zo persoonlijk geholpen.