Laat weten wat je van Wooning vindt met een review
Terug
Sluiten

Ervaringen van klanten

Wij zijn pas tevreden wanneer jij het bent

De aankoop van een nieuwe badkamer of keuken is iets wat je niet vaak ervaart, daarom is het prettig om de ervaringen van andee klanten van Wooning te lezen. Op deze pagina vind je een ovezicht van alle ervaringen en/of reviews van Wooning klanten. Wij zijn ook benieuwed naar jouw ervaringen met Wooning.

Ervaringen van klanten

Wij houden u graag tevreden!

8
Op basis van 726 klantenervaringen

De aankoop van een nieuwe keuken of badkamer is iets wat u niet vaak ervaart daarom is het prettig om de ervaringen van andere klanten van Wooning te lezen. Op deze pagina vindt u een overzicht van alle ervaringen en/of reviews van Wooning.
Wij zijn ook benieuwd naar uw ervaring met Wooning.

Keuken en badkamer bij Wooning Naaldwijk ...

Afgelopen jaar een badkamer en keuken gekocht bij Wooning Naaldwijk. Super goed geholpen door Wilco . Hij heeft ervoor gezorgd dat alles klopte en goed geluisterd naar wat wij wilde . Zijn zeer tevreden over alles maar de keuken is echt een droom, dankzij Wilco !!

Geplaatst op 30 september 2020
 

Niet doen

1 Reactie(s)

Niet doen! Geheel nieuwe badkamer bij Wooning gekocht en binnen 6 maanden ons dure douchescherm onder de krassen. Maar van wettelijke garantie heeft de klantenservice nooit gehoord... Echt doe het niet en koop gewoon een douchescherm in de bouwmarkt. Veel goedkoper en nog nooit een krasje op gehad.

Geplaatst op 14 september 2020

Beste mevrouw Hemmes,

Spijtig om te vernemen dat u niet tevreden bent over een door ons geleverde douchescherm.
Wij hebben nogmaals de door u gestuurde foto's bekeken en kunnen u helaas niet anders berichten dan dat de krassen zijn ontstaan door invloeden van buitenaf.

Met vriendelijke groet,

Thea Pietersen - Wooning Keukens en Badkamers

 

In januari is onze keuken geplaatst en…

1 Reactie(s)

In januari is onze keuken geplaatst en is niet naar onze zin. Vooral qua afwerking laat het bedrijf het liggen. Fouten gemaakt bij het opmeten enz.
Al meerdere keren contact opgenomen met klantenservice maar niks meer gehoord. Dit is echt niet netjes wanneer we praten over zo’n groot bedrag.

Geplaatst op 12 september 2020

Beste mevrouw Van der Graaf,

Wat vervelend om te vernemen dat u deze ervaring heeft.
Bent u in de gelegenheid om ons uw ordergegevens toe te sturen? We kijken graag met u mee.

Met vriendelijke groet,

Leandra van Vugt - Wooning Keukens en Badkamers

 

Prima ervaring

1 Reactie(s)

Prima ervaring! Meerdere keren goede gesprekken gehad en goede adviezen gekregen. Gekocht, geleverd, goede kwaliteit.

Geplaatst op 05 september 2020

Beste meneer/mevrouw Egbert,

Wat fijn dat uw complete traject zo goed is verlopen. Wij wensen u heel veel kookplezier toe!

Met vriendelijke groet,

Pauline de Ruijter - Wooning Keukens en Badkamers

 

Ervaring klantenservice

1 Reactie(s)

Na de garantie ging een ring van het toilet stuk. Dit resulteerde in een lekkage in de badkamer. Na contact met de klantenservice zou ik de ringen ontvangen. Maar die kwamen niet. Twee weken later weer gebeld. Ze zouden al bij Wooning zijn en ik zou ze kosteloos snel ontvangen. Een week later weer gebeld. Ze waren de ringen kwijt en zouden snel komen via de leverancier. Na het plaatsen van deze review werd ik zelf gebeld door de klantenservice om te controleren of ik de ringen al had ontvangen.

Geplaatst op 19 augustus 2020

Beste Andre,

Het spijt mij om te vernemen dat u niet helemaal tevreden was over ons en wij daarom 1 ster hadden gekregen. Uw bericht heb ik dan ook gelijk doorgestuurd naar onze klantenservice en zij hebben contact met u hierover gehad. Het doet ons goed om te vernemen dat u hierna uw review heeft aangepast.

Met vriendelijke groet,

Thea Pietersen - Wooning Keukens en Badkamers

Niet doen!

1 Reactie(s)

12 augustus een afspraak bij Wooning gehad. De receptioniste (?) Hennie was bijzonder aardig. Echter de meneer waar wij een afspraak mee hadden was een bullebak. Geen koffie, geen ideeën, geen 3d tekening. Ongeïnteresseerd!!!! Bij elke vraag die wij stelden was zijn antwoord: "Moet je zelf weten". Wij zijn met een kater weer naar huis gegaan. Gelukkig heeft Sanisale in Delft dit helemaal goed gemaakt! Wooning heeft een schitterende collectie, maar waardeloos personeel.

Geplaatst op 19 augustus 2020

Beste mevrouw Oranje,

Spijtig om te vernemen dat uw bezoek aan ons filiaal niet naar wens is verlopen. Dit is zeker nooit onze bedoeling geweest. Mocht u hierover nog contact willen hebben dan verneem ik dat graag.

Met vriendelijke groet,

Thea Pietersen - Wooning Keukens en Badkamers

 

Waardeloos geholpen

1 Reactie(s)

Waardeloos geholpen. We waren naar Wooning gegaan om onze badkamer te vernieuwen. Het enige waar de dame in geïnteresseerd was, was geld en niet in onze plannen. Zij zou het budget wel even opmaken, geen probleem. Luisteren naar de klant is bij Wooning nog niet doorgedrongen.

Geplaatst op 02 augustus 2020

Beste meneer Krabbendam,

Ik heb vernomen dat u reeds contact heeft gehad met een collega en een nieuwe afspraak heeft gemaakt in onze showroom in Bergschenhoek. Fijn om te horen, we gaan zorgen dat u geheel tevreden onze showroom verlaat.

Met vriendelijke groet,

Inge van Heusden - Wooning Keukens en Badkamers

 

Zeer slechte service bij retour betaling

1 Reactie(s)

Inmiddels tweede keuken bij Wooning gekocht. Altijd goede service gehad. Echter nu moet er een klein bedrag worden teruggestort, aan mij, vanwege een verkeerd onderdeel wat is geleverd en zit inmiddels al meer dan 6 weken op dit bedrag te wachten.
Eerst ging de communicatie niet goed tussen de winkel en de klantenservice en nu zit ik al weer meer dan 4 weken op de klantenservice te wachten. Vorige week nog gebeld, want op een mail werd niet gereageerd, en werd mij beloofd dat het bedrag begin deze week op de rekening zou staan. Maar helaas nog steeds niet. Weer gebeld en nu kreeg ik een bandje dat vanwege de vakantieperiode de klantenservice was gesloten. Hoe kan dit voor zo'n grote organisatie! Worden er geen keukens verkocht in de vakantie? Wat mij betreft ga je zo niet met klanten om. Zeer slechte after sales.

Geplaatst op 31 juli 2020

Beste Patrick,

Na navraag te hebben gedaan bij onze administratie is mij medegedeeld dat de betaling aan u op 3 augustus is verwerkt. Dit zou reeds op uw rekening moeten staan. Indien u nog vragen heeft vernemen wij dit graag van u.

Met vriendelijke groet,

Inge van Heusden - Wooning Keukens en Badkamers

Wat een ellende.

1 Reactie(s)

Wat een ellende en dat moet mijn keuken nog komen. Hopelijk wordt deze kosteloos geannuleerd.

Kleine samenvatting van de dienstverlening, welke erg slecht is.

Allereerst zou vorige week woensdag alles worden geleverd. Dit zou in 2 vrachten gebeuren. 1e vracht netjes op tijd en de jongens hebben alles netjes nagekeken en wat beschadigd was retour genomen.

Van de 2e vracht half 3 nog niets gehoord dus ben ik gaan bellen.
Zou om 29 dozen tegels gaan.
Die zou tussen 14 en 16 uur komen.
Na 16 uur niemand gezien, dus gebeld met de planning die waren maar tot 16 uur open.
Vervolgens een mail gestuurd met de vraag waar mijn tegels blijven en de winkel gebeld.
Ondanks dat de dame haar best deed ons te helpen kon ze ons niet verder helpen.
Dus wachten maar.
Werd gebeld door de planning konden niets aangeven alleen dat het wel 18 uur kon worden.
Ik heb 18:30 uur mijn hulp maar naar huis gestuurd.

Volgende dag gebeld met de planning en kreeg te horen dat ze de tegels kwijt zijn. Ze ging het uitzoeken en zou binnen 1 uur terugbellen.

Na 1,5 uur maar zelf weer gebeld. Ze waren er nog meebezig.
Ze konden tussen 14 en 15 uur leveren. Aangegeven dat is prima maar dan wel binnen zetten omdat mijn schoonvader van 70+ dan aanwezig zou zijn.
Dit werd geweigerd wegens arbo maar een man van 70+ dat maakte niet uit.
Kreeg wel een dinerbon maar daar heb ik niets aan wilde gewoon dat de tegels werden binnen gezet.

Uiteraard om 15 uur nog niets gehoord en ontvangen dus maar weer zelf gebeld.
Nu waren ze vergeten in te laden.

Ze zouden er nu gelijk aankomen en nu zouden de tegels worden binnen gezet.

Of ik rond 17 uur nog wilde bellen als ik niets had gehoord.
Dus ik gaf aan dat gaat niet jullie zijn niet bereikbaar na 16 uur.
Dat wisten ze niet, dus ik kreeg een ander nummer en zou rond half 6 nog worden gebeld.
Rond 17 uur belde de chauffeur dat hij rond 18 uur bij ons was.
Rond half 6 teruggebeld en wederom werd er gezegd ze moeten de tegels binnen zetten en ze zou de volgende ochtend meteen bellen om na tegaan hoe het is gegaan.
Hij was inderdaad aanwezig rond 18 uur maar weigerde de tegels binnen te zetten.

Dus heb ik 29 dozen naar binnen getild.

Volgende dag 10 uur nog geen telefoontje gehad dus klacht mail gestuurd.

10:45 uur toch nog gebeld ze zou het met de directeur bespreken en terugbellen.

Uiteraard weer niet gebeurd.

Gisteren weer een mail gestuurd omdat ik nu ook een compensatie wil.

Vandaag bleek dat de verkoper een te grootte douche draine heeft verkocht dus contact opgenomen met afdeling service om een omruiling te regelen. En uiteraard wordt dit geweigerd want het zou wel passen volgens de tekening.

Nu zou de draine met rooster worden opgehaald, krijg een mail dat ik het via PostNL kan opsturen maar geen adres.
Aangegeven dat ik een adres nodig heb en dat er tegels over zijn of ze die willen ophalen.

Dat gaan ze niet doen en betrof alleen een retour van de draine.

Hieronder mijn reactie want alles moet per mail, de klantenservice is 2 weken telefonisch niet bereikbaar.

Zo en zo was de afspraak draine met rooster. Bij iedere andere winkel nemen ze dichte dozen met tegels retour. Ik verwacht deze service ook van jullie.

Wat moet ik met een rooster welke te groot is? Die hoort bij de draine.

Ik betaal veel geld bij jullie en heb nog nooit zo belabberde service gehad.

Door deze service wil ik nu mijn keuken kosteloos bij jullie annuleren.

Wat voor vertrouwen moet ik hebben dat de keuken goed komt met alle ellende die ik met jullie heb gehad.

Zodra de klant heeft betaald is er geen klantvriendelijkheid en service meer, je kan beter naar de bouwmarkt gaan.
Misschien moeten jullie daar eens in training gaan.

Zoals eerder aangegeven zal ik jullie nooit aanraden mijn collega is zelfs al bij een ander bedrijf gegaan door mijn ervaring.

Zou fijn zijn dat dit netjes en klantvriendelijk wordt afgehandeld aangezien ik nog steeds geen excuus heb gehad en geen reactie op het compensatie verzoek.

Ik verwacht dat deze week de tegels, draine en rooster worden opgehaald. Zo niet sta ik morgen in Vlaardingen om alles te retourneren en geld direct ontvangst van mijn geld.

Heb namelijk gelezen dat als de producten retour zijn je maanden weer op je geld kan wachten.

Geplaatst op 28 juli 2020

Beste mevrouw Warmerdam,

Spijtig om te vernemen dat de levering van uw badkamer en tegels niet naar wens is verlopen. Uiteraard is dit nooit onze intentie geweest. Inmiddels heb ik via een ander kanaal al contact met u gehad en toegezegd dat er contact met u wordt opgenomen.

Met vriendelijke groet,

Thea Pietersen - Wooning Keukens en Badkamers

 

Aanschaf badkamer&toilet

1 Reactie(s)

Door Jos Forster geholpen bij het uitzoeken van een badkamer en toilet, fijn en goed geholpen en Jos heeft ook verschillende opties voorgesteld en praktisch meegedacht over de indeling. Hij heeft hier ook de tijd voor genomen. Zijn met een goed gevoel weer naar huis gegaan.

Geplaatst op 18 juli 2020

Beste heer Landman,

Hartelijk dank voor de mooie review en het delen van uw ervaring met ons tijdens uw aankoop van een keuken en badkamer. Wij waarderen dit enorm.

Met vriendelijke groet,

Thea Pietersen - Wooning Keukens en Badkamers

Maak van je huis een Wooning

Bij Wooning slaag je altijd voor je keuken of badkamer, want met ruim 55 jaar ervaring is Wooning dé keuken- en badkamerspecialist van Rotterdam en omstreken. We bieden een ruime keuze voor ieder budget én smaak. Ben je nieuwsgierig geworden naar de producten van Wooning? Kom dan langs in één van onze zes vestigingen in de regio Rotterdam. De Wooning-specialisten blinken uit in kennis en kunde en hebben oog voor detail. Nergens word je zo persoonlijk geholpen.